טייס ליום אחד במטוס

אז בואו נדבר על זה - מה זה טייס ליום אחד? טיסת "טייס ליום אחד" היא למעשה שיעור טיסה אשר מיועד לאפשר לכם לחוות טיסה מנקודת המבט של הטייס. טיסת “טייס ליום אחד” היא למעשה שיעור טיס ראשון והנושא שלו “השפעות ההגאים” – בתדריך תלמדו בעצם איך שולטים במטוס. הלמידה תתבצע תוך כדי הטיסה, כשהמדריך יושב מימינכם – מסביר, מכוון ודואג שהכל מתנהל כשורה. המדריכים שנבחרים לטיסות אלו הם מדריכי הטיסה המנוסים והטובים ביותר שיש. חוויית הטיסה והשליטה במטוס היא חוויה ייחודית ומרגשת שלא דומה לשום דבר שעשית עד היום. מדובר בטיסת היכרות, עליה עולים עם מדריך בלבד וללא נוסעים נוספים.

טיסה במסוק בשמי הארץ

טיסה בשמי הארץ במסוק היא חוויה ייחודית בין טיסות החוויה. אם אתם מחפשים טיסה רומנטית, מתנה ליומולדת או ליום נישואין זו המתנה האידיאלית! האפשרויות בטיסה זוֵ מאוד גמישות, ישנה אפשרות לטיסה זוגית של שעה מעל החופים המדהימים של הארץ המופלאה שלנו ועד טיסה לחיפה או ירושלים (אפילו אילת) עד 7 אנשים.

טייס ליום אחד במסוק

זו מתנה באמת מיוחדת, גם כמתנה לעצמכם. החוויה של הטסת מסוק היא עוצמתית ומרגשת במיוחד. שיעור הטיסה בהטסת המסוק ייערך באזורים שמצפון לשדה התעופה הרצליה, ויכלול תמרונים שונים של המסוק, נחיתות והמראות בשטח והדגמת יכולותיו של המסוק. למי מתאים להיות טייס ליום אחד על מסוק? כל אחד שהוא מעל גיל 13 יכול להיות טייס מסוק ליום אחד. הדגמים עליהם עושים טיסות הכרות הם R44 ו R22. ניתן לראות את הדגמים בגלריה למטה.

טיסת חוויה בסימולטור טיסה

באמצעות מדריך הסימולטור תוכלו להמריא ולנחות בעצמכם מכל שדה תעופה בעולם בכל מזג אויר שתבחרו ותוכלו להרגיש איך הטייסים עושים זאת באמת.